PARADAJZ ČORBICA SA TIKVICAMA

IMG_8450mm

Konačno je došla na red i čorbica iz naše bašte! A u nastavku recepta, Mirkova kratka priča o paradajzu.

Potrebno je:

500gr  oljustenog i izblendiranog paradajza

200gr oljuštenih i izblendiranih tikvica (bez semenki)

oko 1l vode (može i manje ako volite gušću čorbicu)

1 veća glavica crnog luka

2-3 češnja belog luka

1 kasicica aleve paprike

2 ravne kašike brašna

grančica bosiljka

maslinovo ulje

so, biber po ukusu.

IMG_8371m

I još:

Testenina po želji

Komadići sušenog hleba (krutoni)

Rendani kačkavalj ili parmezan (koristila sam biljni kačkavalj zbog posta).

IMG_8379

Priprema:

Paradajz i tikvice sam očistila, krupno nasekla i zajedno izblendirala tako da sam dobila neku vrstu pirea od povrića. Ako vam paradajz nije dovoljno sočan za blendiranje, dodajte malo vode (od jednog litra oduzmite). Ako je tikvica previše tvrda, obarite je minut dva pa tek onda izblendirajte sa paradajzom. Meni su i tikvica i paradajz bili sočni i meki, tako da je ovaj korak bio brz.

Propržila sam na maslinovom ulju sitno seckan crni luk dok nije postao mekan. Dodala sam brašno i mlevenu pariku, propržila još minut dva. Nalila sam pire od tikvica i paradajza i lepo umešala da nema grudvica. Dodala sam toplu vodu i začine, dobro promešala i sve kuvala oko 15 minuta.

U skuvanu čorbicu sam stavila vrlo malo tankih rezanaca i seckan bosiljak.

IMG_8456mmm

Čorbicu sam servirala uz komadiče hrskavog hleba (koristila sam kupovne kružiće), sa grančicom svežeg bosiljka i malo rendanog biljnog kačkavalja (sa parmezanom je ukus još bolji!).

Kada je smazao čorbicu, Mirko je ponovo dobio inspiraciju da napiše kratak tekst o paradajzu koji sledi u nastavku:

PARA-DAJZ

2013-08-26_192925

Danas me je Vesna iznenadila jednim mnogo ukusnim ručkom. Skuvala je paradajz čorbu sa bosiljkom i tikvicama. Toliko je bila ukusna!

Kada smo već kod namirnica za ovu čorbicu, u glavnom je sve bilo iz naše sopstvene bašte gde izbegavmo hemikalije i gde zaštitu obavljamo kombinaijom biljaka, a djubrenje uz pomoć našeg komposta (biljnog otpada koji sakupljamo).

Organski paradajz proizveli smo tako što sam bio seme zasadio krajem aprila. Kada se pojavio korov, rukama sam ga plevio. Vadio sam ga iz zemlje sa korenom i polagao nazad u leju da istruli i vrati hranljive sastojke zemlji.

Kad god sam spustio glavu između rasada povrća osećao sam neku pozitivnu energiju koja dolazi od biljaka.

IMG_8518

Znači nije bilo hemijskih preparata a paradajz je odlično rodio! I pošto ga je bilo previše, paradajz čorbica nam je pomogla da vrlo lako smanjimo stanje na zalihama.

A dok još traje sezona paradajza, spremam vam uskoro bruskete…

2013-09-11_234555mmm

Paradajzasti pozdrav od

Vesne i Mirka

Tagged: , , ,

2 thoughts on “PARADAJZ ČORBICA SA TIKVICAMA

  1. mima September 12, 2013 at 12:27 pm Reply

    Sjajno, svaka cast, blago vama kada imate takvo bogatstvo 🙂
    Znam ovu sortu paradajza taj mi je omiljeni posle cheri paradajza. Corbicu cemo probati 🙂
    I slikice su super, pozzz

Leave a Reply

Fabrizio Fusco | Life & Health Coach

Coaching For Optimal Living & Health

Blog Vesne Mihajlović

Za ljubitelje stvarnosti, koja nam je malo poznata...

The Unpoisoned Apple

an unlost wanderer living life less toxic

MasaJakub

Kids Art

Elizabeth Frei, Ph.D.

Psychologist FSP: Biel/Bienne, Switzerland

Pisma štitnoj

blog o životu sa hipotireozom

Blogdan

Here unreal things and unreal people get a real shape. And vice versa.

STOP GMO U SRBIJI

ISTINA O GENETSKI MODIFIKOVANOJ HRANI. Srbija bez GMO

IDEJOPEDIJA

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

misanislija

zivot je lep

Cooking with Zoki

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

Minjina Kuhinjica

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

Fellow Passengers

Using what we've been given to do whatever we can

Profinification

da mi glava ne služi samo za češljanje

CookingwithZokie

...For the love of FOOD!

The Gourmand Traveller

A blog about food.

Gastarbajter

Muke i pouke iz dijaspore, posao, putopisi i život u inostranstvu

Sasvim Prirodno

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

Vid Nikolic Food blog

Fotografija, putovanja, hrana / Food & travel photography

Мимин кутак

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

gollygoshgirl

everything means nothing with out love

Светосавско Ходочашће

Поклоничка путовања

Lutkice i krpice

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

Hrana za Dušu

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

Stylistico

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

Tortelina

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

Palachinka

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

So i Biber

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

Moje grne

recepti za dušu

Mimi's Kingdom

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

f o o d f o r t h o u g h t

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

JA U KUHINJI...

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

Hleb & Lale, food & photography

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

Prstohvat soli

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

Knjiški Moljac u špajzu

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

MEZZE

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

La cuisine creative

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

Vratimo se izvornim vrednostima.

Povratak na selo-Povratak Prirodi.Preduzmi potrebne korake za Bolji život, za mir i odmor. Produži život u dobrom zdravlju ! Danas je to moguće!

