Još malo sladoleda…

IMG_8112 Stremite ka mesecu. Čak i ako ne stignete do njega, sigurno ćete završiti među zvezdama!

…negde sam pročitala i jako mi se dopalo:) čini mi se da se fino uklapa u nastavak moje priče..

Pre nekih mesec dana pravila sam klincima sladoled, ponovo:). I napravila ove medene fotografije.

IMG_8099

IMG_8102m

Recept neću da pišem jer je prepisan sa mog omiljenog bloga. Ali odaću svoj veliki naklon blogu koji me je sasvim osvojio od prvog susreta. Radi se o Laninoj predivnoj, kreativnoj kuhinji, La Cuisine Creative.

Dok se još nisam upustila u svet blogovanja i predivnih blogera, jedina sajber kuvarica koju sam rado pratila i od koje sam dosta toga naučila, bila je fantstična Minja, i njena Kuhinjica.

A onda, eto ti iznenadjenja, pred mojim očima se otvorio čitav novi svet neverovatnih ljudi i njihovih inspirativnih priča, recepata, fotografija…Većinu sam, naravno, odmah upisala u svoj blogroll, i uživam u svakom njihovom novom postu.

IMG_8164

Neke od njih volim zbog divnih, praktičnih recepata kakve su pravile naše bake, neki me privlače inovativnošću i divnim fotografijama hrane, kod nekih sam našla srodne duše koje se oduševljavaju putovanjima i gastro izletima….kod Lane sam našla sve ono što bih volela da budem kad porastem u velikog blogera, jednog dana:). I praktično, i toplo, iskreno razjašnjeno, i starinsko i savremeno u isto vreme, i ultra dekorativno, i lepo uslikano…ma baš sve kako ja volim!

IMG_8168m

Dakle, mogu samo da vam toplo preporučim da se ohladite od divote prelistavajući Laninu kreativnu riznicu, i grickajući njen voćni sladoled, na primer:). Čak i ako ste na dijeti, isprobajte ga u mojoj varijaciji: umesto gustog jogurta iskoristite nemasni jogurt, umesto šećera stavite malo meda ili agavin sirup, umesto voća, stavila sam malo limunovog soka po ukusu i malo rendane kore organskog limuna.

IMG_8109m

Uživajte u Laninim ukusnim kreacijama!

Vesna

Tagged: ,

4 thoughts on “Još malo sladoleda…

  1. mima September 12, 2013 at 12:35 pm Reply

    Ovo je supeeer, zdrav sladoled, slike su ti sjajne, samo gde si nasla te modle?

    • Idejopedija September 12, 2013 at 2:17 pm Reply

      Drago mi je da ti se svidja! Najsrecnija sam kad dam klincima nesto zdravo i ukusno za dezert. Modlice sam kupila u Grckoj, nisam ih nasla kod nas u prodavnicama sa plastikom..

  2. mignonne September 20, 2013 at 8:01 pm Reply

    Ajmeee, sad cu se nacisto zacrveniti… tek sada vidim ovaj post, slucajno sam naletela trazeci nesto sasvim drugo. Hvala puuuno na toplim recima i tako lepoj prezentaciji, zapravo maleni degustatori su mi najsladji, milina ih je videti kako slatko ruckaju, hihihi… veeeeliki pozdrav vam svima saljem i hvala puno jos jednom!:))) p.s. jesam li spomenula koliko mi se samo dopadaju fotkice….. cmoook:))))

    • Idejopedija September 20, 2013 at 8:19 pm Reply

      Draga Lana, hvala tebi na postojanju tvoje kreativne kuhinjice, prosto je volim! Tamo se osecam kao da mi najbolja drugarica ili sestra daje iskusne savete kako da nesto pripremim bez greske, nekako sam u sigurnim rukama. A ne stizem da isprobam sve sto bih volela..P.s. Pohvale nisu bile za crvenjenje, nego bas od srca, da ostane trag..

Leave a Reply

Fabrizio Fusco | Life & Health Coach

Coaching For Optimal Living & Health

Blog Vesne Mihajlović

Za ljubitelje stvarnosti, koja nam je malo poznata...

The Unpoisoned Apple

an unlost wanderer living life less toxic

MasaJakub

Kids Art

Elizabeth Frei, Ph.D.

Psychologist FSP: Biel/Bienne, Switzerland

Pisma štitnoj

blog o životu sa hipotireozom

Blogdan

Here unreal things and unreal people get a real shape. And vice versa.

STOP GMO U SRBIJI

ISTINA O GENETSKI MODIFIKOVANOJ HRANI. Srbija bez GMO

IDEJOPEDIJA

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

misanislija

zivot je lep

Cooking with Zoki

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

Minjina Kuhinjica

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

Fellow Passengers

Using what we've been given to do whatever we can

Profinification

da mi glava ne služi samo za češljanje

CookingwithZokie

...For the love of FOOD!

The Gourmand Traveller

A blog about food.

Gastarbajter

Muke i pouke iz dijaspore, posao, putopisi i život u inostranstvu

Sasvim Prirodno

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

Vid Nikolic Food blog

Fotografija, putovanja, hrana / Food & travel photography

Мимин кутак

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

gollygoshgirl

everything means nothing with out love

Светосавско Ходочашће

Поклоничка путовања

Lutkice i krpice

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

Hrana za Dušu

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

Stylistico

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

Tortelina

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

Palachinka

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

So i Biber

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

Moje grne

recepti za dušu

Mimi's Kingdom

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

f o o d f o r t h o u g h t

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

JA U KUHINJI...

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

Hleb & Lale, food & photography

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

Prstohvat soli

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

Knjiški Moljac u špajzu

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

MEZZE

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

La cuisine creative

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

Vratimo se izvornim vrednostima.

Povratak na selo-Povratak Prirodi.Preduzmi potrebne korake za Bolji život, za mir i odmor. Produži život u dobrom zdravlju ! Danas je to moguće!

