FENOMENALAN SLADOLED (Šumsko voće i Mohito)

IMG_6879

Zahvaljujući divnom receptu koji sam našla na blogu JA U KUHINJI, odnosno, divnim fotografijama koje prosto mame…, spremala sam prvi domaći sladoled ove sezone…

2013-05-21_001531

Ja sam i pretpostavljala da će se dopasti ukućanima, ali moram priznati da me je ipak iznenadila reakcija moje dece kojima sam morala oštro da kažem STOP inače bi jeli i jeli…a obično im nisu primamljive domaće poslastice već kupovne.kao i većini dece valjda.

IMG_6907

Celoj stvari doprineli su i ovi slatki kalupi za sladoled koje smo nabavili na nekom letovanju u Grčkoj, i koji su baš zgodni za dečje ručice , ali vađenje iz kalupa mi je išlo prilično teško..

IMG_6874

Znači oslanjala sam se na izvorni recept ovde, jedino sam iskoristila kiselu pavlaku sa 20% masnoće, umesto gustog jogurta (ali moram i tu verziju da probam).

Sastojci:

100 g kisele pavlake 20% masnoce
250 ml slatke pavlake
60 g šećernog sirupa (ili nekog voćnog sirupa za sok od višnje na primer)
30 g smeđeg šećera
IMG_6887
Šećerni sirup sam prema instrukcijama napravila od 300g šećera, 150ml vode, 1 šipke cimeta, 2 zvezdasta anisa, 1 karanfilića, 1 kašike limunovog soka, 1 kašike ekstrakta vanile. Sve sastojke sam prokuvala 15 minuta i koristila kada se prohladila tečnost.
Oduševljena sam aromom koju ovaj sirup daje sladoledu!
IMG_6902
Priprema:
Kiselu pavlaku sam pomešala (kašikom) sa smeđim šećerom. Dodala sam šećerni sirup i tečnu slatku pavlaku, i sve sjedinila.
Kalupe sam punila do pola a onda stavljala po jednu kašičicu domaće marmelade od šumskog voća, pa sam ih dopunila do vrha. Hladili su se preko noći. Pošto kalupi u sredeini imaju udubljenje, sladolede sam fino ukrasila svežim jagodama i lisitćima mente.
IMG_6918
Mohito varijanta:
Ovde sam prvo izblendirala 5-6 listića nane i 1 list matičnjaka, sa šećernim sirupom i sokom od polovine limuna. Onda sam dodala smeđi šećer i obe pavlake, i kratko sjedinila (gore navedene količine).
2013-05-21_000351
U kalupe sam sipala po malo sirupa od koprive, čisto zbog boje, jer mi smesa nije bila dovoljno zelena po mom ukusu ( ali može i bez ovog dodatka), a onda sam dopunila smesom za sladoled do vrha.
Ukrašavala sam lističima nane i seckanim limunom..
2013-05-21_002017
Moram da kažem da je ova mohito kiselkasta varijanta pun pogodak za letnje osveženje, a uz to je veoma zdrava poslastica koja će oduševiti i klince!
IMG_6900
Uživajte u svojim slatkim kreacijama!
Vesna

 IMG_6899

Tagged: , ,

4 thoughts on “FENOMENALAN SLADOLED (Šumsko voće i Mohito)

  1. Dragana Pušica (@GagaGrne) May 21, 2013 at 7:26 am Reply

    Joj što me iščikavate tim sladoledima. A ja još kalupe nisam nabavila. 😦
    Divno ti je ispao, a mali degustatori su medeni. 😀

    • Idejopedija May 21, 2013 at 10:08 am Reply

      Hvala Gago! Sladoled je stvarno fantastican:) Dok stignu kalupi za sladoled, mozes da izlijes u neke simpaticne silikonske kalupe kao za mafine/ praline. Ja probala i tu verziju, super su… Uskoro stizu slike:)

  2. […] sladoled sam pravila po super receptu sa bloga JA U KUHINJI, a naći ćete moju verziju na linku ovde. U kalupčiće sam stavljala po kašičicu Nutele i domaće marmelade od šumskog […]

  3. SLAVSKA TORTA / posna | IDEJOPEDIJA June 1, 2013 at 9:18 am Reply

    […] 50ml šećernog sirupa, (za recept pogledati ovde) […]

Leave a Reply

Fabrizio Fusco | Life & Health Coach

Coaching For Optimal Living & Health

Blog Vesne Mihajlović

Za ljubitelje stvarnosti, koja nam je malo poznata...

The Unpoisoned Apple

an unlost wanderer living life less toxic

MasaJakub

Kids Art

Elizabeth Frei, Ph.D.

Psychologist FSP: Biel/Bienne, Switzerland

Pisma štitnoj

blog o životu sa hipotireozom

Blogdan

Here unreal things and unreal people get a real shape. And vice versa.

STOP GMO U SRBIJI

ISTINA O GENETSKI MODIFIKOVANOJ HRANI. Srbija bez GMO

IDEJOPEDIJA

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

misanislija

zivot je lep

Cooking with Zoki

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

Minjina Kuhinjica

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

Fellow Passengers

Using what we've been given to do whatever we can

Profinification

da mi glava ne služi samo za češljanje

CookingwithZokie

...For the love of FOOD!

The Gourmand Traveller

A blog about food.

Gastarbajter

Muke i pouke iz dijaspore, posao, putopisi i život u inostranstvu

Sasvim Prirodno

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

Vid Nikolic Food blog

Fotografija, putovanja, hrana / Food & travel photography

Мимин кутак

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

gollygoshgirl

everything means nothing with out love

Светосавско Ходочашће

Поклоничка путовања

Lutkice i krpice

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

Hrana za Dušu

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

Stylistico

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

Tortelina

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

Palachinka

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

So i Biber

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

Moje grne

recepti za dušu

Mimi's Kingdom

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

f o o d f o r t h o u g h t

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

JA U KUHINJI...

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

Hleb & Lale, food & photography

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

Prstohvat soli

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

Knjiški Moljac u špajzu

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

MEZZE

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

La cuisine creative

Naša enciklopedija ideja za kreativan i zdrav život...

Vratimo se izvornim vrednostima.

Povratak na selo-Povratak Prirodi.Preduzmi potrebne korake za Bolji život, za mir i odmor. Produži život u dobrom zdravlju ! Danas je to moguće!

